План корекційного заняття
Приблизний план корекційного заняття
для дитини, яка має порушення опорно-рухового апарату і навчається за програмою
загальноосвітньої школи
Вправа 1. Дитині
пропонують покласти обидві руки на стіл. Одну, праву, стискають у кулак, а
інша, ліва, — лежить вільно. По команді положення рук змінюється: тепер навпаки,
ліву стискають у кулак, а права — вільна. Поступово темп прискорюється. Вправу
краще виконувати під музику.
Вправа 2. Педагог
домовляється з учнем, що якщо він скаже слово «земля», він повинен руки
опустити вниз, якщо слово — «вода», витягнути вперед, слово «повітря» — руки
підняти догори, слово «вогонь» — здійснюються оберти в променево-зап'ястних
суглобах.
Вправа 3. Перед
дитиною .розкладають предметні картки із зображенням фруктів і овочів. Дають
по вазі і кошику. Пропонують покласти у вазу фрукти, а в кошик — овочі.
Вправа 4. Перед
дитиною кладуть малюнки з ялинкою і струмочком та пропонують плеснути з долоні
один раз, коли назване слово стосуватиметься ялинки, двічі — коли струмка.
Слова: дзвінкий, пухнаста,
вічнозелена, веселий, говіркий, духмяна, чистий.
Вправа 5. Пропонують
прослухати слова: стіл, шафа, яблуко, парта, стілець і виключити зайве слово.
Слова: масло, сир, вата, хліб,
огірок.
Вправа 6. Дитині
пропонують намалювати, як жовкне листя.
Комментарии
Отправить комментарий