План корекційного заняття

Приблизний план корекційного заняття для дитини, яка має порушення опорно-рухового апарату і навчається за програмою загальноосвітньої школи
Вправа 1. Дитині пропону­ють покласти обидві руки на стіл. Одну, праву, стискають у кулак, а інша, ліва, — лежить вільно. По команді положен­ня рук змінюється: тепер на­впаки, ліву стискають у кулак, а права — вільна. Поступово темп прискорюється. Вправу краще виконувати під музику.
Вправа 2. Педагог домовляється з учнем, що якщо він скаже слово «земля», він повинен руки опустити вниз, якщо слово — «вода», витягнути вперед, слово «повітря» — руки підняти догори, слово «вогонь» — здійснюються оберти в променево-зап'яст­них суглобах.
Вправа 3. Перед дитиною .розкладають предметні карт­ки із зображенням фруктів і овочів. Дають по вазі і коши­ку. Пропонують покласти у вазу фрукти, а в кошик — овочі.
Вправа 4. Перед дитиною кладуть малюнки з ялинкою і струмочком та пропонують плеснути з долоні один раз, коли назване слово стосувати­меться ялинки, двічі — коли струмка.
Слова: дзвінкий, пухнаста, вічнозелена, веселий, говіркий, духмяна, чистий.
Вправа 5. Пропонують прослухати слова: стіл, шафа, яблуко, парта, стілець і виклю­чити зайве слово.
Слова: масло, сир, вата, хліб, огірок.

Вправа 6. Дитині пропону­ють намалювати, як жовкне листя.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога